God morgon!

Jag är en trött jävel :D Har blivit så bortskämd eftersom Mille alltid har sovit hela nätterna fram till åtminstonde halv 8 ofta senare. Sen mat å sova igen...vi bruka alltså ligga till halv 11 på dagarna.
Men nu så är det slut med det! Han vaknar vid 6 halv 7 varje morgon å ska ha välling...zzz..sen somnar han om till kanske halv 9. Å då kan jag lova att jag är totalslut å vill inte alls kliva upp :-P Jag har blivit så tröttt av mig så jag fattar inte. När han vaknar vid halv 9 å man inte hör att han e vaken då börjar han att sparka som en tok i sängen så det låter som en elefanthjort drar genom sovrummet, man kan ju skratta åt det efteråt men just då e det asjobbigt att vakna till haha.
Jag borde egentligen inte klaga alls för det finns dom som nästan aldrig får sova på nätterna. Men man har ju bara sig själv att jämföra med å är man van att ha sovit till typ 10-halv 11 varje dag så är man trött när man vaknar vid halv 9 :) Nog om det! Idag blir det tårtbakning å sen drar vi till näsviken å firar pappa/morfar.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh pussa godingen från faaster!! <3

2010-09-15 @ 12:19:33
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0