F-kassan...

Ja jag fattar inte, ska det alltid vara krångel med dom? Nu har jag bara fått betalt för 9 dagar :-S Jag tror jag spyr på detta det är asdrygt. Tror dom att man kan leva på hur lite som hellst!!
Måste ringa dit i morgon.

Jag och Milliam har först varit på mamma/bebisträff idag. Sen var vi vidare till farmor/svärmor på power plate träning. Samt lite info eftersom jag ska instruera på den på folkan nu på torsdag :) Ska nog gå bra!

I helgen har jag jobbat sen har vi åkt och kollat på bilar eftersom A sålde sin. Ja det känns som att man hade fullt upp helt enkelt, därav dålig uppdatering. Jag skrev faktiskt ett inlägg som kom bort i helgen så det fick räcka med en bild på Keeto eftersom jag inte orkade skriva om igen.

A har varit snäll och bytt stötdämpare på min bil så nu behövs en framvagnsinställning ¨på den. Fick tid på onsdag då jag har lovat att skjutsa syrran till ockelbo. Är det nå typiskt! Skulle verkligen behöva ha det gjort innan jag kör nå längre sträckor med den :-S Måste försöka lösa dethära...Får sova på saken helt enkelt ;)
God natt!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hejsan, vet ej om du fick min förra kommentar? angående mail adressen kram

2010-09-28 @ 15:05:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0