...

Blev en princesstårta till pappa idag. Så fick han en kaffemugg som det står morfar på från Milliam, även 2 bilder på lillkillen :D
Just nu sitter jag å har tråkigt, A jobbar ju eftermiddag till 12. Var på en till visning idag, drog med mig syrran dit.
Men nä de var nog inget för oss, känndes som att allt måsta göras där utom det pyttelilla badrummet som var nyrenoverat. Tråkigt, jag vill flytta snart!
Kollade förresten nyss på kung av tylösand el va det heter :-S Fan vilka sjuka jävlar, fast man lär ju ändå kolla på dom haha. Nä nu ska jag gå å ta en dusch har lite att göra i morgon.

*stå i kassan åt svärmor
*träna på power platen
*åka å hälsa på kusin emma å Liam :)

Så i morgon lär man inte få tråkigt :D Syrran följer oxå med! Ida alltså.

Godnatt så länge!

Kommentarer
Postat av: sofie

Vad Mille växer:O Måste se snart! :)

2010-09-16 @ 13:39:35
URL: http://snoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0