Elvis

Satt nyss och kollade på Elvis på 1:an Gud vilka härliga människor! Så roligt att se. Han som startade teatern måste ju vara ett geni, vilken kul grej att dra igång! Ingen dag kan ju vara den andra lik. Kommer ihåg när man va yngre å blev jagad av Toralf på stan hihi han är rolig han. Jag jobbar ju oxå med människor fast med andra handikap. Och det känns ju bara att kunna hjälpa människor, det enda som är negativt är att man inte lämnar jobbet när man går hem utan man har ju alltid tankarna kvar där man kan aldrig släppa allt helt som när man jobbar med matriella saker. De kan vara jobbigt ibland men det mesta är ju positivt :) Har haft en trevlig dag men Erica å Felicia, Emma å Liam, Ida å min lillkille Milliam. Dom blir så stora dom små :) Milliam dregglar som en tok nu, ögonen och näsan rinner. Han har 3 tänder på väg i nertill å han verkar ha ont för han sover så oroligt, vaknar och gnäller. Jag köpte kamomillte att badda ögonen med. Finns inge bättre så nu hoppas jag han blir bättre snart. Brukar ju ta typ 2 dagar från att man börjar tvätta med teet. Ska ta och göra mig ordning för sänggående. I morgon blir det en fullspäckad dag med bästa Zillen! Vi träffas allt för sällan nu :( Gäller även Barre ;) Men godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0