Dumt av mig!

Att skriva sådär var dumt för jag har inget emot invandrare alls. Dom får gärna bo här om dom vill.
Men jag tycker bara inte att det ska tas in fler folk än vad det kan tas hand om. Man har läst allt för många gånger om att sverige utvisar familjer med sjuka barn osv. Är det inte bättre att dom prioriterar lite innan dom tar in massa folk som dom sen inte kan ta hand om? Jag tycker det är hemskare för dom som blir utvisade med svårt sjuka barn än att dom släpper in för många som dom inte kan hjälpa. Men tydligen är man rasist om man tycker så. Jag är ingen rasist så kalla mig aldrig för det tack! Jag vill inte att sverigedemokraterna ska styra sverige, å dom kommer heller inte få mycket att säga till om i riksdagen tror jag tack å lov. Men det kanske öppnar ögonen på dom andra partierna att dom ska prioritera invandringen bättre så folk slipper lida, eller?

Jag är inte insatt så jag vet inte, men det känns som att sverige bara ska vara så snäll och låta alla komma hit å sen ska dom ut ur landet igen! Hur bra är det? Å många familjer blir splittrade pga det. Min släkting var tillsammans med en man från bosnien som bodde här med sin son, sen helt plötsligt skulle dom utvisas! Det är ett bra sverige det! Det tycker inte jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥

tack så mkt >:) hur mår ni?

2010-09-21 @ 18:23:36
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0