Då var det helg igen.

Igår hade vi en jätte trevlig dag i harmånger med Emma och Liam.
Full rulle på Liam haha det är så roligt att se han gulllungen. Roligt med barn som inte är blyga :)
Å Vad han pratade hela tiden, de lät så himla roligt :) Vo blev bjuden på blåbärspaj och mat. Gott var det!

Känns att man träffas alldeles för sällan, men det blir lätt så. Jag är så dålig på att hälsa på folk oxå!

I helgen ska vi bara ta det lugnt tror jag, inget planerat iaf :D


Trevlig helg! :D







(har bilderna från igår på mobilen)




Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-18 @ 00:18:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0