Bebis/mamma träff.

Ja idag så träffades vi hemma hos oss :) Trevligt, tyckte jag iaf! Bakade en chokladtryffel kaka som jag bjöd på och den gick hem hos alla som tur var. Milliam bara satt å stirra först när dom kom, han blev väl chockad när alla kom hem till han haha. Tidigare idag var vi på husvisning, jag gillade det faktiskt. Dock var det ganska litet å ett minus var att det var bara en spiraltrappa till övervåningen, så man lär ta möblerna som ska va på övervåningen genom fönstret. Som sagt var det litet men ändå var det lixom mysigt och jag känndes att jag skulle kunna trivas där :) Men vi tyckte nog lite olika jag å A så vi får väl se hur det blir. Ska ev på en till visning i morgon....börjar bli drygt dethär! Men så är det, vill inte bara köpa heller man vill ju känna att man kan bo där några år iaf.

I morgon fylle pappa år så då ska jag fixa en tårta till han :) han hade inta haft tid att göra en sa han höhö, skulle vilja se han göra en tårta jag ;) Han vet att jag gillar att göra tårtor.

Gud vad jag har tråkigt nu när A jobbar eftermiddag..inte för att vi gör så mycket när han är hemma men man har iaf sällskap. Iof har Ida varit här med oss ikväll, kolla på Idol så jävla bra de! Tänk att hon redan är i vecka 31, heeelt sjukt. Min Lillasyster ska snart få en bebis! Längtar!! :) Mille komme bli så stor då (mindre roligt) :)

Nä, avslutar här börjar bli för rörigt inlägg som vanligt!




Lillkillen tokar sig (han med sina miner all the time haha)




Leker med sin älg :)




Mattes "kampf hun" haha

Kommentarer
Postat av: emma

okei =) men om Ida är hemma oxå kan hon juh oxå följa med om hon vill =)

2010-09-15 @ 08:10:53
URL: http://emmadendar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0