Torsdag.

Idag har det varit full rulle. Klev upp å käka fruost, vaknade halv 10...måste verkligen skärpa mig snart med att sova länge. Gick ut med Keeto å så, sen blev det en dusch. När jag stod i duschen lagade A mat. Å efter en stund börjar Milliam skrika, han hade öppnat ugnsluckan å tagit på insidan. Så nu har han 2 små blåsor stackarn :( Det tog flera timmar innan han äntligen kunde ta sin dagliga vila, fick ge han alvedon oxå. Efter att han hade legat i sängen medans jag städade inför visningen idag så gav vi upp försöket att sova så jag tänkte ge han lite mat istället. Men när jag värmde maten så somnade han i stolen haha. Väckte han för att försöka få i han lite mat men vi gav upp för han somnade mellan varje tugga :) Så vid halv 5 tog han sin vila lite sent men de gick bra ändå :)

Efter visningen var de bara att gå ner till tvättstugan å börja på där. Sen åkte jag å syrran å Mille på maxi å handlade en sväng emellan maskinerna. Behövde hundmat å lite annat. Vi blev där i 1 timme...typiskt oss vi kan gå där hur länge som hellst! Har fortfarande tvätt i tvättstugan men de får A hjälpa mig med sen när han slutar.

Borde verkligen lägga mig i tid för jag ska jobba i morgon kl 8. Men som vanligt kommer jag sitta vaken till A slutar. Sen har jag jätte ont i ryggen efter att jag städade. Putsa förnster, diskade, dammsög, dammade och torkade golv. Inte varje dag de lixom haha. Men nu e det gjort. Lär väl likt förbannat dammsuga i morgon igen för allt hundhår! :)

Blev mycket att skriva men men...god natt!





Tokungen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0