Fredag

Blev ju några timmar på stan idag eftersom jag först va med kontaktpersonen och sen med Ida. Hon och Elin passade Mille åt mig. Gick och klippte mig oxå. Kännde att det behövdes! Blev en bit kortare nu. Klippte en paige frisyr (stavning). Kort bak å längden kvar fram. Hade ju jämt så för nått år sen :) Kännde att jag vill kunna göra lite mer frisyr än vad jag har kunnat dom senaste 2 åren typ :)

I morgon blir det nog stan igen, ev fika med chrikko och Zillen! Annars följer jag väl med A å letar bil...om han kunde hitta någon som duger snart, då skulle jag bli glad! Milliam ligger å sover nu han har väl sovit en bra stund, somnade med nappflaskan i munnen :) Goskiten min!

På måndag ska huset besiktigas sen hoppas jag det rullar på i en väldig fart så vi kan flytta snart! :D

Ha en toppenhelg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0