Ett tag sen.

Känner inte att jag varit så inspirerad att skriva. Men dagen har iaf varit bra. Jag Mille och Ida har varit och hälsat på Lotta å barnen. Alltid kul, vi träffs så sällan nu. Vi blev där till klockan närmade sig 21.00. På förmiddagen var vi bara hemma. Fick med mig trattisar hem från Lotta och även hemkokt nyponsoppa, det ni! Haha den var riktigt god. Å trattkantareller är ju så gott i allt möjligt!

Morgondagen då! Ja då ska vi ju skriva under pappren på huset :) Sen efter det får jag främmande av alla mammor och barn, håller tummarna att Mille inte blir så ledsen när barnen närmar sig som han har blivit dom senaste gångerna. Sen på kvällen ska jag skjutsa hem Lotta från jobbet! :)

I helgen så var vi på middag hos svärmor på fredagen sen på lördagen ja vad gjorde vi då!? Jo just ja, vi var ju och lade tarotkort. Alltså det är ju sjukt hur mycket som kan stämma, skrämmande! Saker som man inte bara kan hitta på alltså. Å helgen avslutades med att fira moster på sin 50 års dag. Där fick vi god mat och fika. Sen är det alltid så roligt att träffa släkten på mammas sida, det blir så sällan :) Träffar Peter´s (mina systrars pappa) släkt oftare :)

Nu ska jag kika runt på lite bloggar! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0