Då var det fredag igen.

Jag har precis gett Mille mat och tänkte att han skulle vila en stund. Men det verkar inte han tycka för han ligger och skriker å har sig i sovrummet så vi får väl se hur det går med det! Vi ska på mamma/bebisträff till halv 1 och efter det ska vi på ögon med Milliam. Ska kolla skelning, håller tummarna att det inte är något! Sen ikväll ska vi på middag hos svärmor kl 18.

En sak till! På tisdag skriver vi papper på huset!! Känns inte helt fel :) Ser fram emot att få renovera kök och badrum, kul att göra sånt nytt och fräscht! Sen självklart lite tapeter och golv oxå :) Så nu ska vi bli Via bor haha. Tar ju bara ca 7 min in till stan så det är lagomt avstånd det och det är ganska nära jobbet för min del!

Ni får ha en bra helg!



Liten gofis!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh gud vad kul! Vart ska ni bo i via?? grattis! =)

2010-10-09 @ 11:45:00
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: sofie

Grattis till husköp :) Vart i Via är det? Bor vi rätt så nära varandra jue :P

2010-10-09 @ 22:16:56
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

vi har varit hos mina föräldrar hela helgen. =)

2010-10-11 @ 13:12:18
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: sofie

Är det typ ett storhus lite in mot skogen,typ gråaktigt el nå?

2010-10-11 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0