Då var det ett tag sen igen.

Ja idag skulle vi ha varit till Hassela och hälsat på ett barn och mamma i  våran mamma/bebis grupp.
Men tyvärr så blev det inte så. Mitt avgassystem har gått sönder så det läker in massa avgaser i bilen, inget jag vill utsätta Milliam för i onödan. Så det var tråkigt, Andreas bil är ju oxå trasig.

Jag och Milliam har sovit hos mamma i 2 nätter från måndag till igår :) Mysigt, hon var ledig å det är inte ofta man träffas så längre!

Just nu funderar jag på vad vi ska göra i helgen, på lördag. A ska till en kompis å spela tv spel. Så nått bör väl jag och Milliam göra oxå :)

Till veckan blir det buspalatset för första gången för mig å Milliam, vi ska dit med Emma, Liam, Erica och Felicia!
Ska bli kul!

Har inget batteri i min kamera, den ligger på laddning nu. Jag har blivit så dålig på att knäppa kort nu, måste bli ändring på det för det är ju kul att ha kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0