Väntar...

Sitter och väntar på att syrran eller Jimmy ska höra av sig nu. Dom är inne på förlossningen, åkte in i går kväll. Jag är nog mer nervös än vad syrran är haha. Är ju värre när lillasyster ska föda än när man själv födde då var jag inte nå nervös innan men nu så har jag knappt kunnat sova :-P Mille ligger och sover än han lilla sömntutan, han vaknade kl 4 i morse pga att han hade bajsat och frös stackarn. Han skakade hela han. De var bara 14 grader inne så de va ju inte konstigt att han frös, men farfar vaknade när han skrek så han gick upp och eldade. Han som skulle upp och jobba oxå, jag tror inte han gick och la sig nå mer sen :) La Mille mellan oss i sängen och gjorde ordning välling å då somnade han. Vi siver i en 120 s säng nu haha så de blev varmt å gott där! Kommer nog bo här i ca 1 månad frammåt nu.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Super rolig kan jag säga er att ni bor där enligt mig iallafall :-) allting blir mycket härliare stämning och allt, sen har jag ju roligare också, så det är jätte kul att jag är faster åt mille och får vara med :-D puss på dig sara!!

2010-11-29 @ 16:02:11
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: Sara

Ja vad bra att du tycker det! :) Kommer du i helgen? Puss

2010-12-05 @ 20:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0