Onsdag.

Just nu finns det att göra hela dagarna. Gjorde ju klart husköpet i måndags så nu blir det att åka ut till huset på eftermiddagarna. Idag blir det jobb för min del men A ska åka dit. Vi måste ju dit och elda oxå men den 9:e kommer dom och installerar luftvärmepumpen. Just nu vill jag bara ha lägenheten såld så vi kan börja flytta snart, fast vi ska ju renovera köket och badrummet innan. Åtminstonde ska badrummet vara klart innan vi flyttar in så får vi se om vi hinner med köket oxå. Tapeter å så hinner man ju ta när man har flyttat in. Det känns som att det är det minsta vi har att tänka på just nu :) Det går att leva med dom.

Ska kolla runt lite nu medans Mille sover. Hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Läängtar så mycket tills jag kan vara barnvakt åt älsklingen och vara i erat hus så mycket jag kan :-) PUSS på dig sara <3 du är en grym mamma.

2010-11-03 @ 16:08:59
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0