Måndag

Mamma/bebisträff idag igen, trevligt! Har inte haft tid att skriva på ett tag nu för det är lite att göra med huset och så. Nu ska vi även börja packa för vi ska flytta till helgen. Har äntligen fått lägenheten såld :) I lördags var Mille hos morfar medans vi rensade förrådet. Förstår inte hur mycket skit man kan ha där! 6 sopsäckar blev det med skräp! Ändå har vi massa saker kvar. Varför spar man på allt egentligen!? Idag beställde vi nytt kök oxå, kommer den 3 dec. Å äntligen har vi fått fingrarna ur ...... å köpt en videokamera! :) Beställde å betala igår. Nu skulle jag även vilja ha en ny mobil :-P Allt ska man ha ;) Men jag borde nog vänta ett tag nu. Till veckan flyttar vi till svärfar, ska bo där tills huset blir klart nära och bra. Kommer bli konstigt att inte bo i stan ändå. Finns ju ingen matffär där ens haha men man har ju bil å körkort som tur e. 7 min till stan tar det ungefär med bil.

Nä nu ska jag ge mej, blev allt möjligt nu :)


Kommentarer
Postat av: sofie

Vad bra att ni fick lägenheten såld :)

Ja,fy saker samlar man på sig som bara ligger så är det här med!

2010-11-23 @ 06:25:15
URL: http://snoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0