Hus!

Andreas har hållt på för fullt med att riva å regla vägg i helgen. Jag har typ haft husvisning för familjen å eldat. Finns inte så mycket jag kan göra just nu. Idag ska vi åka och hälsa på Lotta med fam. Mille ska få overall efter Wilma å ev skor om han kan ha :) Perfekt, är ju så mycket han behöver nu när han växer hela tiden. Han ligger och sover nu som alltid när jag tar mig tid att skriva. I veckan fick jag hem wallies till hans rum som jag budade hem på tradera. Musse, mimmi, kalle, kajsa och pluto som bebisar. Tyckte dom va söta. Sen får han väl sätta upp bilar å annat på väggen när han blir äldre. Men vi får hoppas att tiden går sakta haha.

Har inget mer att skriva så hoppas alla haft en toppen helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0