Det flyter på...

Nu så är värmepumpen installerad :) Skönt! Sen kom en kille från Jannes golv idag och lämna offert på badrummet, vi slår till på det så blir det klart inom kort. Känns bra att dom största sakerna blir gjorda innan vi flyttar in. Vill inte bo i ett renoveringsobjekt, det förstör bara förhållandet. Har även varit och tränat idag, var länge sen sist nu. Just nu har jag en satans huvudvärk :( Less jag blir, de kommer förmodligen från nacken så jag borde inte sitta vid datorn nu! Men jag väntar på att få en ljusbeställning så jag kan skicka efter ljusen snart :) Massa juldofter på beställning, dom luktar såå gott! :) Nu ska jag vila lite innan jag ska väcka Mille, blev sen middagsvila för han nu men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0