Seeeg

Jag är så seg idag. Har inte tagit hand om mig själv alls. Går i joggingbyxor å linne, oduschad å osminkad :/ Blää!
Måste göra ett ryck snart känner jag. Kliver upp alldeles för sent om dagarna, vid 10-11 tiden.
Så ska man ju gå ut med hund å klä på lillen å så så innan man själv är klar du är det ju mitt på dagen.
Sen sitter jag ju uppe till 1 ungefär oxå nu när A jobbar eftermiddag så därför sover man så länge. Och Milliam han vaknar ju en sväng vid 8 tiden å vill ha mat sen somnar vi om. Han är lika trött som mamma å pappa :) Sover mellan 10-12 timmar per natt å sen bara mat å sova igen, nä ändring på de måste det bli vi kan ju inte sova bort all tid. Skönt med måndagar då vi har mammagrupp kl halv 11, pp kl 1 å sen promenader till å från ställena, då känner man att man får ut nått av dagarna iaf :)

Nu ska jag dricka lite kaffe, göra mig ordning å mysa lite med Bebben!




//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0