****

Har inte så mycket att skriva egentligen. Har varit å strohandlat idag å igår tog Milliam 5 månaders sprutan.
Kan tillägga att de va värre för mamma å pappa :) Han grina till en snabbis men blev tyst så fort han fick
den underbara nappen ;) vad skulle han göra utan den. Han är en riktig tuttunge min lilla gofis.
Å jag älskar ju att köpa nappar! Dock har jag lite problem ang det nu. Funderar nämligen hur det är med
esskas nappar, är dom BPA fria?? Har lagt dom åt sidan ett tag nu å köper MAM´s nappar istället eftersom
jag vet att dom e det å lika så deras nappflaskor. Helgen som var va vi på 60-års kalas å till helgen kommer
ska vi på 50-års kalas. Mycket firande nu. Juni blir nästan värst! 1 juni fyller mamma år. Den 11 juni tar syrran studenten. 13 juni ska vi ha dop å den 14 fyller andra syrran 18 år. Fullt upp :) Tur man e rik, NOT!
Veckorna går himmla fort, trodde de va tisdag idag haha yr man är. Nu ska jag kolla till min bebbe.
Trodde han skulle vila en stund för han har bara ätit 3 mål ersättning idag men nu verkar det som han sover för natten så jag får väl smyga av han kläderna då.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag vet inte faktiskt hur det är med esskas. Dom borde ju vara snabba på att göra bpa-fria, annars lär dom ju tappa massor av kunder! Har du kollat på namnnappen.se? Ska köpa till Tott sen när han börjar dagis :D

Lycka till med all juni-stress :)

2010-05-27 @ 07:55:23
URL: http://jasminebiasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0