5 månader!

Tänk att de har gått så fort, min lilla Bebis blir 5 månader idag. Snart går han väl.

Igår fick jag bilderna som min granne Emma har knäppt på Mille, jättefina var dom så nu har jag beställt dopinbjudningar. Satt å räkna på hur många det skulle bli på dopet å om vi bara tog släkten så skulle de bli 80-90 personer å det känns alldeles för mycket. Det är ju inte ett bröllop vi ska ha :) Så vi måsta försöka dra ner det lite å bara ta dom närmsta i släkten, hade ju velat bjuda alla men vart ska man få plats å hur ska man få råd! :) Vi ska ju döpa Milliam hemma hos A´s pappa i Via. Så har vi en dopskål som A å hans kusin är döpta i.
Totalt så blev det iaf 54 personer vi kommer bjuda.

Annars så har jag städat idag, skönt att ha det gjort. Å sen ska hag iväg till svärmor å träna på power platen, skönt! Dock tror jag att jag skippar promenaden dit, är gjord av socker ibland ;) haha nä men jag känner inte för att promenera i regn idag.

Lägger ut några studiobilder på Mille som Emma har tagit. Duktig hon tycker jag :)













//Sara

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skit svårt det dära med inbjudningar ju! Man vill bjuda Alla man känner men det går ju bara inte. Desutom skulle det kosta en förmögenhet med mat & så.

2010-05-21 @ 11:50:27
Postat av: Sara

Ja det är jättesvårt. Det kostar ju som sagt sen känns lixom dop som att de ska va för dom närmaste :)

2010-05-21 @ 23:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0