Virus

Fick virus på min dator så den måsta formateras om :( Tur att A har en snäll bror som e bra på datorer som kunde hjälpa mig. Hann iaf rädda alla bilderna tack å lov!
Idag var det mammagrupp igen å sen powerplate. Å nu sitter vi hemma å tar det lugnt bara, A är på jobbet.

Veckan som var så köpte A en ny bil, toyota avensis 05:a som jag ska få åka i säger han :D Gärna för min del. Han har ju bmwn oxå å jag har min bmw som jag ska sälja. På lördagen var vi på dop och efter det åt vi middag hos mamma. Plankstek fick vi, otroligt gott! I fredags fick jag ju träffa Sofie å lilla Alina oxå. Hon var såå pytteliten å söt. Fick hålla i henne oxå, känndes knappt att man höll i nån om man jämför med våran stor kille som nu vägde 7080 g :)

På torsdag åker jag å A ner på Elmia mässan. Milliam ska vara med mormor. Jag tycker det känns ganska jobbigt att lämna honom faktiskt men samtidigt kan det vara bra oxå för oss båda. Han börjar bli lite mammig :) Å jag tänker att ju längre man väntar med att ha barnvakt desto svårare blir det för en själv. Vi får väl se, skulle det inte funka så åker vi självklart hem till lilla älsklingen. Vi har ju varit å hälsa på mormor jättemycket nu på slutet å han somnar jämt när mormor (mamma) håller i han så han trivs bra där.

Tänkte jag skulle lägga ut några nya bilder nu oxå :)








Dålig fotograf :P









//Sara

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh vad söta bilder! Vi hade barnvakt åt Tott när han var bra precis 3 månader. Det var jobbigt, men det gick jättebra! Dom är väldigt anpassningsbara dom små liven =)



Lycka till!

2010-03-29 @ 19:15:04
URL: http://jasminebiasi.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Nej, Katrin kom hit och var här. Vi nattade honom innan så han sov när hon kom redan. Sen var vi på konsert i globen och det är ju bara 10 minuter här ifrån... Men vi var borta i 4-5 timmar tror jag och det kändes ju jättelänge! Men då hade han inte lärt sig att dricka ur flaska än, så det var lite nervöst om han skulle bli hungrig. Men han hade fått i sig ca 30 ml, och sen lärde han sig att ta nappen :)

2010-03-31 @ 08:28:09
URL: http://jasminebiasi.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Oj, du är modig du! Lycka till önskar jag dig =)

2010-03-31 @ 17:01:06
URL: http://jasminebiasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0