Tisdag..

..Å jag tvättar..drygt att springa i tvättstugan när man är ensam med Milliam. Tycker inte om min bärsjal för den är så krånglig att knyta. Är nästan klar med tvätten nu iaf tack å lov. Jag vill ha en tvättmaskin men vi får inte plats me någon på våran lilla toalett. Får väl se om vi hittar nåt annat boende snart då ska vi iaf ha tvättmaskin så man slipper tvättstuga. Men antagligen så blir det väl hus om vi flyttar. Saknar vårat gamla hus just nu känner jag :P Fick meddelande av Sofie att dom va i stan ifall jag ville se lilla Alina, men jag tvättade ju så klart så jag kunde inte, typiskt! Hoppas dom åker in nå mer snart. :)
Vi funderar på att åka till mormor (mamma) en sväng när hon slutar kl 5...de blir nog så, lika bra att göra sig i ordning nu. Milliam ligger å skäller i sin säng nu, han grinar inte utan han mer skriker med arg röst..han börjar få humör märker jag. Han e snäll för de mesta men om han inte vill göra som jag vill så gallskriker han å sparkar haha. Kan inte låta bli att skratta heller :P




//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0