Mamma grupp å power plate!

I morse klev vi upp vid 8 å gjorde oss i ordning för mammagruppen som är på måndagar. Kul att träffa fler mammor å prata lite å få tips osv. Milliam är yngst i gruppen. Efter vi hade varit där gick vi vidare till svärmors företag å tränade på powre platen. Var jättelängesen jag tränade på den. Men det är ju så skönt för de går så fort att träna å så får man ju barnvakt medans :) Blir ju så svårt att träna på gymet nu när man har Milliam, ändå betalar jag 279 kr i månaden utan att utnyttja de. Känns lite onödig egentilgen. Har väl nån förhoppning om att kunna börja igen :) Men just nu får det bli power plate å promenader. A jobbar eftermiddag så nu sitter vi hemma å trökar bara, orkar inte göra nått heller! Skönt att bara vara ibland, även om jag är otroligt rastlös. Men på nå vis har det blivit bättre sen man fick barn. Ska väl bege oss ut med vovven snart men jag känner mig så slööö nu. Vet inte vad det är med mig. Trött (även fast jag får sova på nätterna), otroligt saltsugen hela tiden. Man kanske har brist på något!? Äter jag en normal portion mat som förr får jag bara ont i magen. Konstigt hur de kan va!

Längtar tills vi kan träffa Sofie å lilltjejen nu. Så kul att dom har fått en till nu typ samtidigt, skiljer väl 2,5 månad ungefär :)


//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0