Fjällen..

Dit ska vi åka i morgon, till lofsdalen. Ska bli kul att komma iväg lite. Dock har jag dåligt samvete för att jag måste lämna Keeto hemma. Hur kul har det inte varit för han att springa runt å följa med på promenader lixom.  Min lilla vovve :( Men tydligen fick man inte ha med hundar. Så nu är han hos mamma å jag kommer sakna han hur mycket som hellst. Men men..Ska bli kul att åka lite skoter oxå å få andas lite fjälls luft :)
Ska ta å laga lite mat nu som vi ska ta med, och ska även tvätta. Vill ha egen tvättmaskin det är så drygt att hålla på i tvättstugan å passa tider osv. Är lite bekväm på de viset. Va så skönt att slippa är man bodde i huset.
Dags att sätta fart nu...



//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0