Dålig uppdatering.

Har inte blivit att jag har skrivit något för vi har fört över alla bilder från stationära datorn till A´s bärbara för den ska rensas. Men nu sitter jag vid min dator som jag lagt in lite nya bilder på. Tycker det är roligare att läsa bloggar med massa bilder så därför vill jag själv ha med bilder när jag väl skriver :) Sen tycker jag att min blogg är så tråkig oxå, kan ju inte nått om bloggdesign jag e. Har inte hänt så mycket sen sist heller :)
Har blivit några vändor på stan för att uppdatera Milliams gardurob, han växer ju så fort! Fast jag älskar ju att köpa bebiskläder :) Men tråkigt att det går så fort.
Träffade Zillen en sväng idag, lika trevligt som vanligt ;) Nu väntar jag bara på att Barres lilla bebbe ska kika ut så vi oxå kan träffas nå, var länge sen de nu. När Milliam var nyfödd var det vi träffades sist. Typ 2 månader sen alltså :-S
Jag är så sugen på att köpa en systemkamera men just nu måste jag kosta på bilen först :( Tur att Emma kan ta lite bilder på han så man får ett par riktigt fina :)

På söndag ska vi till fjällen, ska bli kul. Skotern ska oxå med så vi hoppas på lite barnvakt nån av dagarna.
Men de är nog lugnt de.

Blev iaf lite uppdat. om allt å ingenting.


Lite bilder:















Förstår inte varför Keetos ögon blir så konstiga av kamerablixten. Tråkigt.

 

//Sara 


Kommentarer
Postat av: sofie

Roligt med bilder! Vad han växer :) Så fort min kommit ut så ska vi träffas! Usha vad jag gruvar mig nu Barre!

2010-03-02 @ 08:53:55
Postat av: Sara

Ja han växer jättefort! A det måste vi göra :D håller tummarna att de blir så smärtfritt som möjligt. Hoppas du kan slappna av lite iaf :D

2010-03-03 @ 00:27:50
Postat av: Jasmine

Norris ögon blir konstiga med vår kamera med, men det blir jättefina bilder med telefonen!

2010-03-04 @ 17:50:13
URL: http://jasminebiasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0