Söndag

De blev ingen utgång för oss igår...men men de blir fler gånger. Jag ville att Milliam skulle sova hemma å ingen kunde vara här hemma. Så då strunta vi i de, jag vill ju ha min lilla goding hemma när jag vaknar på morgonen :)

Iaf så har vi haft en bra helg. Idag var vi först till A´s mormor å sen vidare till svärfar i Via.
Vi åt grillat där. Supergott, åt nästan så jag sprack för jag var så hungrig :P Nu är vi hemma igen å Milliam springer i sin älskade gåstol. Han somna när vi var i via för faster Vickan tog en promenad med han men sen vaknade han till ljudet av pappas cross å farfars motorcykel haha. Så nu e han superpigg. I natt sov han från halv 8 på kvällen till halv 8 på morgonen. Sen fick han mat å ny blöja så sov vi till halv 11. Gud vad vi sover, sover typ till 9 halv 10 varje dag. Tur man har en snäll bebis som oxå vill sova. Han blir faktiskt hela 7 månader i morgon.
Heeelt sjukt, jag födde ju nyss :S Å jag blir gammal oxå, snart 24 år...fy!


Lite bilder på de jag köpte på Ombonat igår:


Bodysuit med elefanter på :)




Termos, skallra å nappburk


Kommentarer
Postat av: Victoria

Det är så kul att se hur Milliam växer, så kul att jag får känna att jag är faster åt honom :) så stolt faster här! börjat läsa din blogg nu också! hihi kram på dig Sara

2010-07-18 @ 22:52:26
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: Kristina

Äsch, ge dig nu. 24 är ju inte alls gammalt!:)

2010-07-30 @ 21:27:23
Postat av: Sara

Haha, vänta du bara tills du är där själv får du se vad gammal du känner dig :D haha

2010-08-08 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0