Pool

Köpte en pool till Milliam på maxi idag med ett litet soltak på. Perfekt då jag verkligen inte vill utsätta han för onödig solstrålning. Sola kan han göra när han blir äldre :) I allafall så älskar han att bada å han vill hellst ligga på mage med ansiktet i vattnet, ja inte hela tiden då haha han gör små dyk :D

I morgon ska jag träffa Zillen å ta nått glas vin å bara ha de allmänt trevligt å prata massa, för vi har nog massor att prata om så sällan som vi träffas nu för tiden. Milliam ska vara med pappa.

Måste bara tala om vika bra små matlådor jag hittade på dollar,perfekt för barnmat! Dom rymmer 350 ml och såldes i 5-pack för 20 kr. Lägger ut en bild på dom!

Fick en Minttu (vet inte hur de stavas) av syster som var på kryssning för ett tag sen. Gick ju ut med Balder medans J jobbade. Har faktiskt aldrig druckit de så de ska bli spännande :) Jag vet att ja e efter haha!

Ha en bra helg för de ska jag ha!


Matlådorna.


Mammas lilla blåöga :)


Nyvaken liten gla´skit :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0