Kräfta..

..Är precis vad jag ser ut som nu. Lyckades bränna mig igår när vi var på stranden. Typiskt!
Men mille hade iaf soldräkt å solhatt å lite solskyddsfaktor på händer å fötter, man får ju inte smörja hela kroppen tydligen innan dom fyllt 1 år pga allergier å sånt. Men de kan man ju förstå för det är ju mycket skit i solskyddsfaktor. Sen låg han såklart under ett parasoll men han fick bada några gånger oxå för det älskar han ju! :)
Kan ju tillägga att det är 2 gången på många år, 9 år kanske? som jag ligger på en allmänn badstrand. Jag hatar verkligen det för jag känner mig så naken men jag hade shorts på mig ena gången å nu har jag köpt en badkjol haha. Alltså jag hatar inte att sola å bada såklart men just när det är fullt med folk! Är nog lite för lik min pappa tror jag :)

Igår gick A på semester, får se om vi hittar på nått speciellt men vi ska på 3 dop å 1 bröllop så de blir väl fullt upp med det :) Men jag hoppas iaf att vi kan åka till stugan i malmjärn, (Torsåker) helt underbart att vara där. Ligger precis vid vattnet å det är varmt i vattnet nästan jämt för de är så långgrundt men de är ju varmt även på de djupa...Åh jag vill åka dit nu känner jag å bara koppla av! 

Jag å Milliam var förresten ut på hölick i onsdags oxå med Erica å Felicia. Hälsade på mormor å Anders. Mysigt att vara där tycker jag :)

Lillkillen har förresten lärt sig att sitta för typ 2 veckor sen:









Kommentarer
Postat av: sofie

Vad fort han växer!! :)

2010-07-18 @ 16:30:52
Postat av: Sara

Ja det går så fort nu.

2010-07-18 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0