Vart tar tiden vägen?

Milliam är redan 1 månad gammal. Tycker nyss jag hade han i magen. Har fortfarande inte fattat att jag e mamma´haha. Han går upp i vikt fort nu först gick han bara upp 20g på 13 dagar. Sen bara braka det till å han väger nu 4780g Stor kille :) 56 cm lång är han nu. Han har gått upp 700 g sen han föddes.
Vi var på stan en sväng idag med mostrarna å mormor (Milles alltså). Jag förstår verkligen inte dom småbarns mammor som får tiden att räcka till till att blogga, städa mm jag tycker jag inte hinner med nått om dagarna :) Dom är duktiga måste jag säga. Nu prioterar ju inte jag min blogg eftersom jag inte är en så flitig bloggare men städning å så när ska man ha tid för d haha. Tur att A gör mycket sånt :) Nä nu får de räcka för den här gången.
Ha det bra!


//Sara



Kommentarer
Postat av: sofie

Ja! Vad fort det går. minns när Liam var nyfödd & hur korta dagarna känndes,så fort man vakna blev det kvällen igen typ haha man hann ju INGENTING! Blev inte att vi åkte till Mahlin heller. Men vi hinner ju en annan gång :)

2010-01-22 @ 13:54:42
Postat av: Anonym

Ja det är helt otroligt att de går så fort. Nä jag vet. Vi får ta de när du orkar ¨då :)

2010-01-22 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0