Vinterkräksjuka

Har legat i vinterkräksjukan, fy fan va drygt de va.
Kunde inte hålla på med Milliam på över ett dygn. A fick va hemma från jobbet å ta hand om han.
Fördelen va att han va tvungen att byta bajsblöja vilket han inte har klarat tidigare :) Vet inte om de va att vara sjuk eller att inte få ha Milliam som va värst. Nu hoppas jag bara att han klarar sig, vill inte att han ska behöva få skiten så vi måste ligga inne med han.

Fick en liten kusin idag iaf som ska heta Felicia. 1 timme hade det tagit, gud vad skönt :) Tänk om de kunde va så för alla. Men de kan ju va negativt oxå om de går för fort. Så kul för dom att hon har kommit, känslan är ju obeskrivlig :) Vad stor Mille ska va motför henne nu kan jag tänka, jag som tycker han är liten. Tiden går alldelas för fort, han blir redan 7 veckor på lördag min lilla älskling.



//Sara









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0