Promenad

Idag blev det en promenad på ca 2 timmar med svärmor å familj. Det är så skönt att vara ute när solen är framme. Skönt att få röra på sig.
Vi gick och diskuterade lite om dethär med riktiga vänner. Å det är ju faktiskt så att har man en eller några riktiga vänner så räcker det. Istället för att ha många å ingen man står riktigt nära. Jag tycker faktiskt synd om dom som har många vänner som dom träffar då och då å bara pratar allmänt med, man behöver ha någon som man kan lita på å prata om allt med förutom sin partner. Jag har iaf en vän som jag pratar om allt med å vi har häng ihop länge men vi träffas ganska sällan nu för tiden tråkigt nog, men jag vet ändå att hon alltid finns där. Har ä'ven fler underbara vänner :)Nog om det! Hoppas alla har haft en bra dag.


//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0