Paus!

Tänk om man kunde trycka på paus. Tiden går så sjukt fort. Min lilla kille bara växer så det knakar å man hinner knappt med!
Idag har vi varit på 20 års kalas. Sen följde jag med mamma å Tony till Lars å Erik å kolla på lilla kusin Felicia. Gud så liten hon var. Milliam såg så stor ut så jag blev nästan rädd. Fick lite panik över hur fort det faktiskt går!
Men hon var så söt lilla Felicia å Milliam var ju inte ens så liten när han föddes. Det som är roligt är att han börjar vara så "med" nu. Kollar, flinar å pratar hela tiden. Ooh låter han när han nyser haha lillplutten!
I morgon ska vi ev åka skoter så då får Milliam vara med mormor :) Har längtat efter att få åka skoter nu. Men man kommer nog sakna lillen direkt :) Nu ska jag ge han lite mat!




//Sara

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh, jag håller med dig! Man hinner inte med alls, önskar verkligen att man kunde pausa.. Men samtidigt är det så roligt att se alla framsteg dom gör.. Blandade känslor :)

2010-02-10 @ 14:16:54
URL: http://jasminebiasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0