Akuten

Åkte in på akuten igår med Milliam pga av en sak. Men iaf när vi var där så lyssna dom på hans lungor å han har ju varit täppt å snorig länge nu. Läkarn tyckte han lät väldigt rasslig så han fick andas adrenalin, blev ingen direkt skillnad så hon tyckte vi skulle stanna kvar över natten. Han var ju pigg å så för övrigt men har varit väldigt gnällig nu ett par dagar. Inatt skulle dom da blodprov på han å sticka ner en slang i näsan på han för att suga upp snor som dom skulle skicka på prov å kolla nått RS virus. Gud vad han skrek när dom tog provet på han i näsan han skakade i hela kroppen å så fick dom för lite så dom måsta ta igen i andra näsborren. Usch de va inge kul alls! Gjorde ont i mej när han fick sån panik. Men vi fick iaf åka hem nu på morgonen å det såg bra ut. Har inte fått veta nå provsvar än. Men de är nog lugnt hoppas jag.


//Sara 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Men fy vad otäckt! Blev nästan tårögd när jag läste, sånt vill man ju inte vara med om! Hoppas att han mår bättre nu i alla fall, och att provsvaret blir bra. Kram

2010-02-18 @ 10:47:40
URL: http://jasminebiasi.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hua. Elliott har ju varit otroligt slemmig sen han föddes, men det är inget farligt.. Vi var lite oroliga ett tag, men hans slemmighet har ju resulterat i att han har lärt sig att hosta redan =)

Du måste ju skriva när du fått provsvaren i alla fall, så jag inte behöver oroa mig =)

2010-02-20 @ 14:35:14
URL: http://jasminebiasi.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Det kan jag absolut göra! Jag säger till när jag är klar med Sanna's, vill ju inte ta vatten över huvudet :)

2010-02-24 @ 08:41:27
URL: http://jasminebiasi.blogg.se/
Postat av: sofie

Usha vad hemskt det lät :( Hur är det med honom nu då? Hoppas det är bättre! Måste träffas någondag men man hinner ju alldrig & vågar fan inte gå på stan nu heller haha. Men snart är bebsien ute så kan vi träffas då iaf :)

2010-02-25 @ 09:43:03
URL: http://snoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0