Inget speciellt.

Kännde att det var dags för lite uppdatering. Inte för att det har hänt så mycket sen sist :)
Men vi bor fortfarande hos svärfar  i väntan på att badrummet ska bli klart. Och självklart beställde vi för stort badkar, blir så sur för jag ville ha de vi hade beställt men de är ju som vanligt när man vill ha nått. Vi har även fått hem köket så det ska vi nog börja på med i helgen förhoppningsvis. Dom började med badrummet idag. Annars rullar det på som vanligt, kan tillägga att de blir väldigt dyrt att åka bil nu för tiden. Samt att man måste ju ta bilen överallt känns det som haha. Igår åkte vi in med Anderas när han skulle jobba och sen vidare till mamma så var vi där tills Andreas slutade kl 24.00. Man måste ju passa på att samåka nu :-P I morgon ska jag jobba mellan 8-13 så jag ska försöka lägga mig i tid. Vilket inte brukar gå så bra för min del. Har inga bilder nu för det är inte min dator, får bli när vi har flyttat in i huset.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0