Typiskt!

Är det nå typiskt att man ska bli sjuk nu när vi skulle på Sofie å Fredriks bröllop och Alinas dop.
A är asdålig å ligger i köttelfeber :-S Jag blev pang tjong jättedålig igår morse. Allt bara snurra, jag fick lägga mig på badrumsgolvet å sedan släpa mig till sängen. Syrran fick komma in å hjälpa mig med Milliam sen fick dom köra han till mamma. Var ner på HC å tog prov för köttelfeber men det visade inte det på mig men feber hade jag, trotts att jag tröck i mej alvedon innan för att orka ta mig dit. Jag känner mej piggare idag, fast svettas som en gris :-S Kanske feber på G igen. Hoppas inte. Om jag har otur så kan jag åka på köttelfeber bara att det inte visa nått än men jag har bestämt mig för att jag inte ska få de :-p
Får iaf önska Sofie å Fredrik en jättebra dag som dom sent kommer glömma :D

Nu längter jag efter min lilla kille, fyy vad tomt det är!!





Älskade barn!




Kommentarer
Postat av: victoria

Åh krya på dig sara! gullig han är lillkillen :*

2010-08-14 @ 18:52:09
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0