Tiden går..

Länge sen jag uppdatera nu.
Men A har semester nu så man vill ju göra annat än att sitta här.
I onsdags var vi till Orsa med mamma å Tony, lånade pappas oldsmobile dit. Vi var ju på dragracing å de är så tråkigt att åka Toyota när man kan åka V8 :D A´s bil står ju utan motor å allt så de lär dröja innan vi kan åka den. Ev åker han å köper en åkklar till helgen :D Hoppas den e kvar!

Vi har även hunnit med lite grillning med mamma å Tony, supergott va de!

Blir mycket huller om buller nu :P Men iaf så har jag börjat som partylite konsult så om det är någon som vill beställa något, hör av er! Jag älskar deras ljus. Dom luktar så gott å brinner så länge. Får mig att längta till hösten, finns det någon årstid med mer "mysfaktor"? Inte enl mig iaf. Här ska eldas ljus för fulla muggar :D

Min lilla kille växer så det knakar, han blir hela 8 månader den 19...och om 1 vecka blir jag 24 :-p blää, haha!

Avslutar så så länge.


Bilder:




Barres möhippa :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0