Måndag

Dagen började med att jag å Milliam följde med Ida på mvc. :)
Efter det gick vi på stan en sväng, samt fikade. Köpte fler haklappar till min lilla dreggelkille.
Nu börjar även jag bli förkyld, så jäkla drygt har inte tid med det nu! Jag ska träna i morgon å sen ska vi på mammaträff. Så har inte tid med sjukdommar nu. Har tvättat idag oxå, skönt att ha det gjort jag drar alltid ut på det. Saknar att ha egen tvättmaskin.
Vet inte om jag burit för mycket eller vad (antagligen har jag det) men jag har så satans ont i ryggen, känns som den brinner :-S inte kul när A är sängliggandes å inte kan assistera just nått. Det går väl över snart hoppas jag!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0