Lördag

Idag ska vi ta en tur ut på Hölick å hälsa på mormor/gammelmormor & Anders.
Dom har husvagnen uppställd där året runt. Ganska mysigt där ute tycker jag.
Sen är det ju alltid kul att träffa mormor, det blir så sällan nu.
Jag ville jämt va med mormor när jag var liten. Å de va många som trodde hon va min mamma :D haha.

Milliam är så snäll å sitter å donar för sig själv på golvet. Är så rolig ålder nu, han roar sig själv å är så mycket "med" i vad man gör. Sen att man bara kan sätta ner han på golvet är ganska skönt ibland för då får man lite egen tid oxå :D Lilla älsklingen min <3







Kommentarer
Postat av: Victoria

Gofisen! många pussar från mig.

2010-08-21 @ 11:34:43
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: emma

aa tiden den går så fruktansvärt fort att ja förstår inte... vi måste ses någon dag... :D hehe men Milliam har verkligen blivit stor han med.. snart springer han oxå omkring =)

2010-08-25 @ 22:28:25
URL: http://emmadendar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0