Lördag.

Har precis städat här hemma. Måste gu göras det oxå tyvärr. Ska ta tag i disken senare.
Kände att jag ville sitta en stund medans Milliam sover.
Ska färga håret på Ida idag sen blir det väl bara lugnt antar jag. Skulle vilja göra nått men vet inte vad :P
Kollade på film igår Flickan från ovan, bra film men hemsk oxå. Tänk att sånt händer på riktigt, usch!

Nä har inget mer att skriva, tror jag ska ta mej en kopp kaffe å tigerkaka som jag bakade igår. Borde inte men va fan orka bry sig.


Kommentarer
Postat av: emma

okei =) aa men bara o komma en dag som de passar.. aa ja förstod att du gör de.. tråkigt att de vart inställt.. aa ja ska tänka på de de skulle vara kul.. ska kolla runt bara så ja har nog med folk som kommer.. men hur många vill du de ska vara ca för o ha ett party?

2010-08-28 @ 21:41:18
URL: http://emmadendar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0