Ljusparty.

Idag ska jag till mamma och ha ljusparty. Faktiskt första ljuspartyt men det går nog bra :D
Är ju ingen talare direkt men de är ju bara folk man känner.

Ska åka å träna innan, harkört igång med pp igen, skönt! Sen ska vi åka å kolla på en tomt idag oxå.

Igår var jag å Mille på stan med mamma å Ida. Mille fick 2 leksaker å ett par vinterstövlar av mamma. Han fick även en gosefilt som var meningen atthan skulle ha hos mormor eftersom vi alltid glömmer hans när vi åker dit :P
Men han fick ha den hemma ist haha. Han älskar ju sina filtar :D
Nu ska jag ta å göra mig klar å gå ut med Keeto.



Kommentarer
Postat av: emma

okei =) det är vilket som faktist.. =) men ni är jättevälkommna hitt oxå om ni vill komma=)



Lycka till på ljuspartyt har du börjat sälja sånt lr? kram=)

2010-08-26 @ 19:58:02
URL: http://emmadendar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0