Piggelin!

Sitter med en pigg liten kille i knät. Blev lite sent hos mormor så han blev pigg när vi kom hem :) Men vad gör det, jag e inte trött ändå. Milliam sov ända till 8.40 i morse så vi hade sovmorgon :)

I morgon ska vi på stan å träffa Zillen å Sofie. Ska bli kul, va länge sen vi träffa sofie å Liam å Alina nu :)
Sen på kvällen ska vi vara i via. Var å köpte en flaska rosé på systemet idag. Fast hellst känner jag för att gå ut på krogen en sväng å träffa massa människor, va länge sen nu...eller ja, var ju ut i Jönköping men de räknas inte haha. Inte för att jag tror man har missa nått här i hudik direkt.

Känner att jag har mycket tankar i mitt huvud idag. Känns som att de är vissa som tar avstånd sen man fått barn å vissa beter sig konstigt. Men jag vet inte, jag tycker bara det är tråkigt men de e inget att göra för jag orkar inte bry mig egentligen. Är ganska nöjd med min tillvaro ändå liksom har ju min lilla familj å massa underbara människor runtomkring. Å jag ser verkligen fram emot att min kusin ska flytta hem å att syrran ska flytta granne med oss. Hoppas de blir att vi kan umgås nu Emma :) Sen så ska jag ju bli moster oxå, kan inte hålla mig längre :P hihi.

Slutsats: Jag måste sluta fundera så mycket å ta vara på det bra i livet helt enkelt!

Ska försöka få lillhjärtat att somna nu så godnatt!!









//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0