Förkylning

Jag å Mille är jätteförkyld nu jag hoppas de går över snart så man kan hitta på nått. Är så tråkigt att bara sitta inne, vi är väl iof ut å går med Keeto men mer än så blir det inte. Hade främmande här igår, mamma var här hela dagen sen kom A´s gamla låtsaspappa (hans lillebrors pappa) på besök med presenter till Mille, han fick jättefina kläder. Han får så mycket presenter mitt lilla gohjärta, vi har ju jättestor släkt oxå. Han fick påskpresenter när han var hos mormor (mamma) å A´s kusin va hit med massa presenter från hans familj. Det är sjukt vad mycket fina saker å kläder han får. Tack så mycket till alla! Trodde det skulle ta slut med alla paket efter ett tag men det verkar inte som det haha. Är otroligt tacksam att man får en massa välbehövliga saker. :) Även farmor (svärmor) kom hit en sväng igår så det var fullt hus trots att det är sjukstuga här. Men det är roligt med besök jag älskar att umgås med massa folk. Det som e tråkigt är att amn tappar kontakten med vissa när man får barn vilket är lite synd. Men det kanske blir bättre med tiden. Man hinner inte direkt höra av sig så mycket heller för det är ju nått hela tiden tycker jag :)

Det gick iaf jättebra för Milliam att vara hos mormor när vi var på elmia mässan. Känns skönt för själv satt jag å bölade på vägen ner haha de var svårare än jag trodde men tiden gick ju jättefort.

Ha en bra helg!!


//Sara

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh, vad skönt att det gick bra! Har tänkt på dig en hel del, kan inte vara kul att starta trippen med att gråta.. Men nu vet ni ju att det funkar, kanske har fått blodad tand? :)

2010-04-09 @ 16:01:28
URL: http://jasminebiasi.blogg.se/
Postat av: sofie

Skönt att det gick bra :) Vet hur hemskt det känns att lämna dom :( Fasst man vet att dom har det bra oroar man sig hela tiden för vad som KAN hända osv.

Måste träffas något igen! På onsdag ska jag in & ta bort födelsemärket,vet inte om jag precis är så pigg på att gå på stan efteråt om man ens kan gå efter att ha fått lokalbedövning i foten haha men om jag kan det kan vi väll kanske träffas?

2010-04-11 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0