BoRiNg!

Uttråkad är vad jag är nu. Har suttit hemma flera dagar pga denhär jävla förkylnigen. :( Men de är ju som det är, vill ju inte släpa ut Milliam så länge han e sjuk. Igår kväll blev de iaf tv med 2 cider å en jägershot. Längesen som jag tog nått glas sådär bara ändå :O Men de va gott å lillen sov ju ändå för natten så :) Somna väl inte föränn vid 2 i natt tror jag men Milliam sov ända till kvart i 9 så jag känner mig ganska utvilad faktiskt.

Måste säga att jag fick ett glädjande besket igår, fick deklarationen å jag skulle få tillbaka en hel del :) Inte dumt de när man går hemma på mammapenning. Har inte handlat kläder på jättelänge å har hål i alla byxor utom ett par :-P Men så e det väl att vara småbarnsförälder antar jag. Det jag skulle komma till var iaf att jag tänker unna mig lite kläder då pengarna kommer :D Resten ska gå till viktigare saker.

Jag funderar fram å tillbaks vad jag vill göra egentligen, funderar på att plugga på distans men jag vet inte till vad!? Jag har ju jobb att gå tillbaka till men samtidigt vill jag testa nått nytt framöver å jag ska ju bara jobba 70-75% sen ändå. Så om man hinner kombinera plugg å jobb är ju en annan fråga. Jag måste iaf testa nått nytt snart. Jag jobbar ju inte ens med det jag är utbildad till. Svårt detdär.



Lägger ut lite blandade bilder på Milliam å från Elmiamässan:


Milliam i badet.
















Chip Foose



















Fanns mycket roligt att kolla på på mässan men korten blev dåliga tyvärr för min kamera blir knäpp ibland, kanske jag som inte kan med den riktigt :D



//Sara


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha, förstår det med. Vill ju inte vara ifrån sin lilla guldklimp mer än nödvändigt :) Har inga planer på att åka upp framöver, nu är vi ju bara sjuka ändå :(

2010-04-10 @ 14:16:33
URL: http://jasminebiasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0