Vaccin!

Usch idag har jag varit och vaccinerat mig :/
Är egentligen helt emot att göra det men eftersom det kan ge ett litet skydd till barnet om jag tar det så gjorde jag det. Har ju inte så mycket tid kvar att fundera för det är bara 3 veckor och 5 dagar kvar nu tills BF.
Man får väl sluta läsa om allt skit som står å hoppas på det bästa :D

Ikväll ska vi in till grannarna och äta Tacos, ska bli jävligt gott!

Andreas drar till Stockholm i morgon så jag hoppas den lille inte vill titta ut tidigare eller iaf inte i helgen :)



//Sara

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men SHIT! ÄR DET BARA 3 VECKOR KVAR TILL BF NU? Trode det var mera! Hur känns det då? Gruvar du dig?

2009-11-14 @ 15:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0