Torsdag

Jag å Keeto ska åka till mamma en sväng idag. Väntar på att hon ska ringa bara för hon är hos Tony just nu.
Dom ska hämta upp nå kartonger som hon kan ha till flytten så det blir nog att jag hjälper henne lite. Om inte annat så har jag massa saker i hennes förråd som jag måste rensa innan hon flyttar :/ drygt!
Lika bra att ta tag i det för man blir ju inte direkt smidigare för var dag som går :)
Har klivit upp 3 eller 4 gånger i natt, har så svårt att sova nu. Är kissnödig hela tiden och så halsbränna på det. Men det hör ju lixom till oxå. Nu är det mindre än 3 veckor kvar till beräknat BF. :)
Barnmoskan trodde nog att den ville komma ut lite tidigare men jag tar inte ut nått i förskott, det är inte så jobbigt att vara gravid heller nu när de mesta av foglossningarna är över. Den lille får komma när den har lust för jag kan ändå inte påverka de på nått sätt, jag tänker inte skynda på med nå konstiga huskurer å så :D

Redan fredag i morgon, veckorna går sjukt fort!


//Sara

Kommentarer
Postat av: emma

hej. ja har inga pengra på mobiel o missa samtalet. sjukt dålig minne så glömde sen bort. men va bara in en liten sväng till stan o då me pappa. =)

2009-11-20 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0