Lördag

Man upskattar verkligen inte helgerna på samma sätt nu som när man jobbar, blir lixom som vilken dag som hellst. Visst man kanske hittar på något annat på helgen än på veckan ibland.
Idag ska jag nog inte göra något speciellt, A jobbar extra så vi får väl se om vi hittar på något senare.

Igår kväll hade jag jätteont, trodde nästan de va dax. Det tröck neråt hela tiden å värkte, sen känndes det som mensvärk fast värre. Men de var väl bara nå förvärkar el nått :) För idag har jag inte lika ont, ser ut som att magen har sjunkit för den ser så liten ut på nå vis :)


//Sara

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh tänk om det är dax nu snart?? Jag tror du kommer att få tidigare jag! Nu snart! Vi måste träffas något innan ju!

2009-11-21 @ 19:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0