Fika

Ska träffa zillen en sväng idag och fika på stan. Var flera veckor sen vi sågs nu men hon jobbar ju mycket å har mycket annat att göra oxå tror jag :) Konstigt att man umgås mindre med folk nu när man är hemma på dagarna än vad man gjorde när man jobbade. Nog för att man va lite piggare då :)
Igår hjälpte jag mamma att flytta en massa, jag körde och hon fick bära. Sen fick vi städa massa i den nya lägenheten för de var så äckligt å lukta rök där :( Så äckligt när folk röker inne å inte kan städa heller när dom flyttar. Var helt slut igår när jag kom hem men då var det bara att springa till tvättstugan :) Skulle ha varit på ljusparty oxå men jag hann inte med det. Idag är jag bjuden på dildoparty, bara massa partyn denhär veckan :)
Skönt att ha nått att göra oxå. Vi ska på middag både på fredag och lördag.

Idag har jag gått 38 veckor. Bara 2 veckor kvar nu. Tiden bara springer iväg.


//Sara


Kommentarer
Postat av: Emma

Snubblade in... Hoppas allt ska gå bra på förlossningen! :D Ser att det är nära...



Men själv gick jag 14dagar över tiden! :p Men hur som haver så är det nära bebisankomst för er!! :D Skoj! Grattis till graviditeten!

2009-11-25 @ 15:57:17
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: mahlin

tack för fikan idag=) d var trevligt,,,,,har lika ql nu som vi alltid har haft även om det är på ett annat vis nu;)some things will never change´=)puss

2009-11-25 @ 17:29:52
Postat av: Anonym

Mahlin: Ja absolut, alltid kul att träffas. Synd att de inte e oftare bara :( Men vi har alltid gammla minnen att prata om :) puss

2009-11-25 @ 22:50:51
Postat av: sofie

Jag vill också träffa er :(

2009-11-26 @ 08:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0