BM besök

Idag ska jag till barnmoskan igen. Det blir ofta nu på slutet när man går varannan vecka.
Kan verkligen inte somna på kvällarna nu, ligger vaken hur länge som hellst. Blir så drygt å man blir bara frustrerad när man inte kan somna, för jag vet att så fort jag väl somnar så vaknar jag av att jag är kissnödig.

Har städat idag på förmiddagen, skönt att ha det gjort! Ska åka till mamma sen och rensa ur mina saker ur hennes förråd :( Tråkigt, men hon måste tömma det senast på söndag å vi ska ju på middagar å så i helgen så jag hinner inte annars.

Var ju på stan igår med Zillen oxå, alltid roligt att prata lite å fika :) Blir alldeles för sällan. Vi köpte doftljus på inredningsbutiken snett mittemot ombonat. Vet inte vad den heter men grymt snygga saker har dom där :)
Köpte även lusse och hallonbladste på två gröna bönor. Ska tydligen va bra att dricka hallonbladste i slutet av graviditeten? Har iaf hört det. Får väl se vad som sker!

Just nu ligger Keeto å drömmer i sin bädd, hör hur han knorrar å gnäller. Låter så jävla roligt :)



Lägger ut en bild på magen i början av graviditeten, kommer ihåg att jag tyckte den va stor redan då haha men den va ju jätteliten :)




//Sara

Kommentarer
Postat av: sofie

Japp jag jobbar endel. Men Måndag då? Får tacka enj om dom frågar då haha el så kan vi ses på julskyltningen kankse? Om du ska dit? Jag kan inte heller sova på nätterna & måste upp & pinka typ 100gg :( Jobbigt!

2009-11-26 @ 19:52:13
Postat av: syrran

Men lill magen :D Gud vad ja längtar tills den kommer. Hörde du om knutte föresten. gud va jag har grinat. ):

2009-11-28 @ 13:54:59
Postat av: Anonym

Elin: Ja jag oxå, inte långt kvar :) Ja de gjorde jag fy va hemskt. Lillstackarn. Men de va väl bäst ändå.

2009-11-28 @ 19:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0