Advent

Tänk att det redan är första advent. Tiden går så himmla fort. Ikväll har jag fått upp julgardiner i köket och pyntat med lite tomtar å så. Vet ju inte vart jag har alla mina julsaker. Har fullt i förrådet så man kommer nästan inte in och kan leta där. Sen var lampan där nere trasig så jag fick ta lite så länge. Men det behöver inte vara så mycket heller.

Har varit hos mamma idag iaf å rensat det sista i förrådet. Sen hjälpte jag till att städa det jag kunde.

Vi har varit på middagar i helgen, fick Tacos på fredagen och grekisk pyttipanna på lördagen. Fick även glögg å nötter före maten på lördagen å det ju så gott! Drack inte så mycket dock eftersom det är lite alkohol i glögg.

Mamma tog bort Knutte i helgen oxå :( en kinesisk nakenhund. Men han var gammal å hade tappat tänderna å luktade fruktansvärt illa ur munnen. Fast det kunde han inte rå för lillstackarn. Men han har det nog bra nu.
Keeto och han hann slåss en sista gång oxå :/ Men de gick bra :)

I morgon blir det stan å träffa Sofie å Mahlin!


//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0