Snö!!

Äntligen får vi snö! Känns mycket bättre när det är vitt på backen. Man blir piggare på nå vis :)
Har hunnit med att städa, varit ut på promenad med Keeto och fått ögonbrynen färgade nu på förmiddan.
Vill försöka hålla igång nu. Ska ev in till grannen (Emma) å hjälpa till att bara pepparkakor. Tycker det är jättekul att baka sånna :) A ska till via med sin bror ikväll å ta reda på massa skrot som ska på tippen. Men jag gissar att det kommer bli skoteråkning oxå. Nog för att det mest är pudersnö nu men dom kommer säkert ta nån vända. Å jag vill oxå åka skoter, men jag tror inte att det är så bra att göra det varken nu eller efter bebisen har kommit. Kroppen tar nog stryk av det dom första veckorna efter förlossningen :( Synd för det är så kul! Fast de kanske skulle hjälpa till att starta förlossningen om man åkte lite :) Jag hoppas iaf att det håller i sej med snöandet.
Blir lite jobbigare att gå ut å gå då oxå å det är bra de :)
6 dagar över tiden idag, de trodde jag faktiskt inte haha men men de kan bli många till oxå.
Har haft sendrag flera nätter nu å jag som trodde att det hade gått över. Sammandragningar har jag typ hela tiden så varför kan inte bara värkarna starta nu då så vi får se den lille. Har köpt present till lilla Tijo oxå som jag tänkte hinna leverera innan jag får åka in, men de hinns nog med så bra som min bebis trivs där inne :)


//Sara

Kommentarer
Postat av: sofieSnart så

snart så Barre sätter det i gång på riktigt ska du se :) Kanske när du minnst anar det :P

2009-12-15 @ 12:53:59
Postat av: Sara

Ja jag hoppas det :) Har städat, skottat snö och varit på stan idag. Får se om det hjälper :)

2009-12-15 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0